CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 6, 2009

happy new year!!!!!!!!!!!!!!

selamat tahun baru 2009.......mcm skjp je dah abis thn 2008,byk benda yang berlaku dan yang pasti smuanya dah jadi kenangan...so, utk thun kena buka buku baru dan azam baru( aku pnah ada azam k?...hehehe)....tapi, apapun yang pling best skali untuk permulaan tahun ni, aku dh duduk rumah aku sndiri..kdg2 mcm x caya plak dh ada rumah,jutaan terima kasih utk suami tersayang....

So..utk thun ni azam aku utk terus berjaya dan kaya...AMIN...dan yg paling penting aku nak berusaha untuk mendapatkan 'baby'...mudah-mudahan...




'HAPPY NEW YEAR 2009'

3 comments:

jeynag said...

da dok uma bru ke kaklong ?
wwaaaa .
bravo bravooo !
hahah .
:)

Mrs Syafiq said...

tgk org la...tp, mlm takut gak dok sorg2...hehehe

SyaPAK said...

ooo..tersayang ye..bulan ni byar duit umah!!!ingat free ke??LALALALALA