CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 13, 2009

tag..tag..tag

akku sbnrnya xpenak amik port psl tag ni,tp xpe la...best gak layan sekali sekala...

1. Sesiapa yang kena tag, 10 sesuatu berkenaan orang yg mengtag anda...
--> kwn lama aku,time2 skolah menengah....aku pgl dia khairi, tp skrg ajiem....
--> dia ada keta, tp aku xtau dia pki keta apa..
--> time skola dia mmg pndi ubah lagu..aku igt satu hari nanti dia ble jadi komposer...
--> ketua nasyid sekolah...
--> waktu sekolah,aku bole kata kamceng gak ngan dia...
--> dia satu sekolah je ngan aku...tp bkn satu u...
--> lps sekolah, terus dh xjmpa dia...
--> apa lagi ekkk...aku lupa la...muka pn xbrape ingat...
--> xtau dia dh brpunya k blom, tp rasanya dh ada kot...
-> sgt peramah, baik. x sombong, x jahat, x berlagak.. (sori eh aku amik ayat ko,mls la nak taip)

2. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya
<-- aku?...aku adalah aku...hehehe...
<-- dok kat melaka...rasanya terus menetap kat sini kot...
<-- ske kaler purple, hijau, hitam ngan putih...
<-- mmm...aku bru pndh umah baru...jemputla dtg umah...
<-- harta yg plg penting dlm hidup 1. ibu & ayah (tanpa diorg aku x ujud kat dunia ni...)
2. my hubby (aku xleh hidup tnpa dia...nyawa aku..)
3. semua ahli keluarga (adik-beradik2 aku serta ibu &ayah mertuaku dan adik2 )
4. kawan2 (yang mengenali diri akau...)
<-- aku x suka sgt dengar muzik, klu dgr lama 2 aku pening kepala...ada beberapa lagu yang aku tau...
<-- aku suka masak,tp xberapa pndi la...laki aku suka ckp aku msk lmbt.....
<-- aku rasa ni je la kot pasl aku...xpe kn xsmpi sepuluh pn...


3. At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names.
1. my hubby..
2. todek..
3. memen
4. jeyna
5. sesuci kaseyh

so, sapa2 yg kena tag tu...phm2 sendiri la...

0 comments: