CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 7, 2008

my anniversary....

my small family...my hubby and me....


Alhamdulillah.....sedar x sedar dah 2 tahun aku khwin...rasa mcm baru je lagi aku nikah ngan laki aku...syukur kepada ALLAH sebab kurniakan aku seorg suami yang baik, keluarga yang sempurna,walaupun sampai sekarang aku masih belum dikurniakan cahaya mata....tu semua rezeki...sampai masanya aku pun akan dapat anak...InsyaALLAH...mudah-mudahan...Amin...

aku sebenarnya mmg lupa anniversary aku thn ni, suami aku lagi x ingat...baru-baru ni je tersedar..apapun itu semua x penting yang penting aku bahagia...aku harap perkahwinan kami akan terus kekal dan bahagia hingga akhir hayat......

5 comments:

SyaPAK said...

i suami yg baik!!..i suami yg baik!!!promosi!!ada sape2 yg kesepian??

Unknown said...

Happy Anniversary buat Apit dan Kak Long ye...

Mrs Syafiq said...

thanks paksu....eee...geli la. ada org promote diri sendiri....

wutsLeft said...

panorama eh.. sue.. ko tau tak norhamiza zanordin budak smkap.. kije ngan panorama tuh laa.. huhu

Mrs Syafiq said...

ooo...ye ke...aku xtau plak...dia keje ngan rtm la eh..