CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 6, 2008

keje...keje..keje...

penatnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!rasa cam tensen plak,asyik keje x abis2..selagi kak dila cuti mmg aku xleh bergerak...bestnya klu boleh berehat 2-3 hari kat rumah ke, hilangkan tensen sket...klu time weekend mesti rasa sekejap je...pastu kena start balik keje....ish...boring la...

Igtkan semalam nak le g tgk wayang bg lepas tensen sket, tp xberjaya pujuk suami kesayangan la...time aku ajak je, tiba2 sakit gigi...huh alasan le tu...sampai rumah aku tgk sehat je...org sakit gigi x lalu nak mkn nasi,ni aku tgk dia bole mkn sampai 2 pinggan...xpe...aku akan pastikan yang dia akan bwk aku g tgk wayang gak...cite best tu...rugi klu x tgk...

3 comments:

Jalaks said...

along mmg penuh dengan alasan..sabar ye kak long

hajah jongang said...

hee,
along babeng

SyaPAK said...

hakit higi aaaa...haknak heje hane nak hapat huit nakkk..